[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

به وب سايت فروشگاه سرای فزش پاتریس  خوش آمدي

قوانيني که در ذيل آمده مربوط به همه صفحات سايت patris-carpet.ir است و هرگونه استفاده و بهره برداري از اين سايت به معني پذيرفتن همه اين قوانين مي‌باشد
۱) کاربر سايت بايد شخص حقيقي بالاي هجده سال و يا شرکت حقوقي ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌ها باشد.
۲) صحت مشخصات و اطلاعات مندرج در همه فرم‌هاي سايت به عهده کاربر مي‌باشد و درصورت تغيير، کاربر موظف به اطلاع‌رساني کتبي به سرای فرش پاتریس است.
لذاسرای فرش پاتریس مسئوليتي در قبال اطلاعات غلط وارد شده توسط کاربر در هر قسمتي از سايت را ندارد و همچنين در صورت تحميل هزينه‌اي بابت اطلاعات اشتباه بهسرای فرش پاتریس کاربر موظف به پرداخت آن هزينه مي باشد.
۳) شفاف بودن و درج کامل آدرس و مشخصات دقيق سفارش درخواستي به عهده مشتري است و در صورت انجام و ارسال کالاي اشتباه به واسطه مبهم بودن اطلاعات وارده توسط مشتريسرای فرش پاتریسمسئوليتي در قبال استرداد وجه پرداختي و يا تعويض يا مرجوع نمودن کالا را ندارد.
۴) کالا و سفارشات درخواستي کاربر بايد منطبق بر قوانين جمهوري اسلامي ايران و قوانين پستي و گمرکي باشد وسرای فرش پاتریس مسئوليتي در قبال سفارشات غير قانوني و موجود در ليست کالاهاي ممنوعه را ندارد. در صورتي‌که به دليل قصور کارشناسانسرای فرش پاتریس کالاي ممنوعه خريداري شود و در گمرکات يا پست‌هاي درون‌مرزي يا برون‌مرزي دچار مشکل شودسرای فرش پاتریس هيچ‌گونه مسئوليتي را نمي‌پذيرد.
۵)سرای فرش پاتریس تا قبل از دريافت کامل مبلغ پیش فاکتور ارسالي به مشتري هيچگونه مسئوليتي بابت خريد و تحويل سفارش ندارد و مسئوليتسرای فرش پاتریس در قبال سفارش مشتري تنها پس از تسويه کامل پيش فاکتور آغاز مي‌گردد.
۶) کيفيت، اصالت، کارايي و سلامت محصول انتخابي به عهده مشتري است وسرای فرش پاتریس نسبت به موارد فوق مسئوليتي ندارد. و در صورتي که مغايرتي (رنگ ، سايز و…) از طرف کاربر و يا تلقي متفاوتي از آنچه فروشنده اعلام کرده است صورت گرفته باشد، شامل خدماتسرای فرش پاتریس نخواهد شد، به طور مثال سايز 12و يا رنگ آبي تنها در صورتي شامل خدماتسرای فرش پاتریس قرار خواهد گرفت که کالاي ارسال شده تگی غير از 12و رنگ آبي داشته باشد، بزرگي و کوچکي و يا تفاوت چشمي رنگ از موارد شامل خدماتسرای فرش پاتریس نمي باشد. نقصان و کمبود در مجموعه کالا نيز برعهده فروشنده خارجي و داخلی بوده و مسئوليتي برعهدهسرای فرش پاتریس نمي باشد (به طور مثال کمبود يه قطعه در کالاي سفارش داده شده يا اکسسوري هايي که در عکس تبليغاتي وجود دارد )
۷) به محض پرداخت وجه پيش فاکتور توسط مشتري فرآيند خريد و سفارش ارسال کالا توسطسرای فرش پاتریس قابل اجراست وسرای فرش پاتریس متعهد است حداکثر ظرف دو روز کاري (درسفارشات خازجی روز هاي کاري کشور ترکيه ملاک مي باشد )خريد را انجام دهد و وجه پرداختي قابل استرداد نمي‌باشد و تنها درصورتي که کارن استور به هر دليلي تا يک هفته موفق به انجام خريد و ثبت سفارش خارجي نگردد تنها موظف به عودت عين وجه بصورت کامل به مشتري ظرف دو روز کاري مشترک (در سفارشات خارجی روزهاي کاري مشترک بين کشور ايران و ترکيه ملاک مي باشد و روزهاي کاري غير مشترک دو کشور ملاک عمل نمي باشد ) مي باشد.
۸) در صورتي که مشتري به هر دليلي پس از خريد کالا توسط کارن استور تمايل به کنسل کردن سفارش داشته باشد، تنها در صورتي که کالا خريداري نشده باشد امکان کنسل شدن وجود خواهد داشت و مبلغ ريالي پرداختي توسط مشتري طي دو روز کاري مشترک (در سفارشات خارجی روزهاي کاري مشترک بين کشور ايران و ترکيه ملاک مي باشد و روزهاي کاري غير مشترک دو کشور ملاک عمل نمي باشد ) توسطسرای فرش پاتریس به وي بازگردانده خواهد شد.
۹) در صورتي‌کهسرای فرش پاتریس خريد را انجام دهد اما مشکلاتي جهت ارسال وجود داشته باشد و يا به هر دليلي کالا را ارسال نکند (مثلا در خرید خاجی به دليل شيوع بيماري کرونا که مرز هاي دو کشور تعطيل باشند ) و مشتري ازسرای فرش پاتریس بخواهد تا پول را پس بگيرد،سرای فرش پاتریس فقط در صورتي که امکان فروش کالا /کالاهاي مورد سفارش داشته باشد مي تواند مبلغ را عودت نمايد بديهي است که عودت مبلغ شامل ضوابط مربوطه مي باشد .
۱۰) تعهد زماني ارسال سفارش به ايران از زمان دريافت کالاي سفارش داده شده و تحويل توسط کارکنانسرای فرش پاتریس در خارج از کشور آغاز مي‌شود و زمان تقريبي تحويل آن در ايران در سفارش‌هاي ترکيه ۱۰ الي ۲۰ روز کاري و دز سفارشات داخلی 5 الی 10 روز بجز روزهاي تعطيل از زمان دريافت کالا مي باشد. لذاسرای فرش پاتریس تعهدي در مورد تاخير به دلايلي که خارج از اراده وي بوده ندارد .
۱۱) در صورت ايجاد تاخير در ارسال سفارش به شرطي که اين تاخير ناشي از عملکردسرای فرش پاتریس باشد، در صورت درخواست به ازاي هر هفته‌اي که از زمان تعيين شده براي تحويل سفارش بگذرد، ۱% از مبلغ پيش ‌پرداخت به عنوان جريمه تاخير به مشتري پرداخت خواهد شد.
۱۲)سرای فرش پاتریس پس از آماده‌ سازي کالا در دفتر مرکزي (اردبيل – ايران ) و اطلاع‌رساني به مشتري جهت تسويه حساب و تحويل کالا، تنها موظف است تا دو هفته کالا را نزد خود نگه دارد. در صورتي که طي اين زمان مشتري اقدام به تسويه حساب ننمايد،سرای فرش پاتریس اين اختيار را دارد که کالا را به فروش رساند. در صورت فروش محصول توسطسرای فرش پاتریس  پس از کسر هزينه کامل حمل و کارمزد خريد مابقي مبلغ پرداختي مشتري عودت مي‌گردد. در صورتي کهسرای فرش پاتریس موفق به فروش کالا نشود هيچ وجهي عودت نمي‌گردد و حق شکايت از مشتري برايسرای فرش پاتریس محفوظ است.
۱۳) در کالاهای خارجی بسته بندي کالا در هريک از مراحل پست، گمرگات و يا بازرسي‌هاي فرودگاهي ممکن است باز شود و همچنين امکان حذف بسته‌بندي اضافه محصول به جهت کاهش حجم ارسالي و هزينه پستي براي مشتري وجود دارد. درصورتي که وجود جعبه و بسته‌بندي اوريجينال آن براي مشتري مهم است لازم است به کارشناسان سرای فرش پاتریس اعلام شود و هزينه حمل با وزن حجمي بسته را مدنظر قرار دهند.
۱۴)در کالاهای خارجی هزينه حمل از ترکيه به ايران پس از دريافت کالا در دفتر ايران بر اساس وزن واقعي محاسبه مي‌شود و هنگام تحويل کالا از مشتري دريافت مي‌شود مگر اينکه هزينه حمل مساوي يا بيشتر از جمع ارزش کالاها باشد که در اين صورت ۵۰ درصد آن در ابتدا محاسبه شده و دريافت مي‌گردد. وزن واقعي عبارتست از وزن کالا و جعبه ارسالي از فروشنده روي ترازو و يا وزن حجمي آن در صورت بالاتر بودن، وزن حجمي به گرم به صورت حاصلضرب طول و عرض و ارتفاع مکعب مستطيل فرضي دور کالا تقسيم بر ۵ بدست مي آيد.
۱۵) در صورت بروز اختلاف سرای فرش پاتریس سعي در حل آن توسط مذاکره و در صورت حل نشدن تعيين داور مرضي الطرفين مي‌نمايند. چنانچه مذاکرات به نتيجه اي نرسد ، مراجع ذي صلاح قانوني و راي ايشان مرجع طرفين خواهد بود.
۱۶)سرای فرش پاتریس در قطع يا محدود سازي ارائه خدمات به کاربران مختار است. همچنين اگر بصورت قطعي مشخص گردد که کاربر اقدام به فعاليت‌ يا مبادلات ممنوعه نموده،سرای فرش پاتریس مختار به قطع انجام تعهدات، عدم انجام تراکنش مالي مربوط، اطلاع به مراجع قانوني و قطع دسترسي مشتري مي‌باشد.
۱۷) بدليل اينکه بعضي از سفارشات خارجی نياز به تامين اعتبار دفتر ترکيه دارد لذا در چنين مواردي زمان انجام حواله بين المللي به زمان تحويل اضافه خواهد گرديد .

حقوق و مالکيت سايت

دامنه patris-carpet.ir و نام “سرای فرش پاتریس ” و لوگوي درج شده در سايت متعلق به شخص حقيقي بوده و بدون کسب اجازه کتبي، هر گونه کپي برداري و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. علاوه بر آن اسناد، قوانين، فرم‏ها، طرح سربرگ صفحات، شکل‌هاي گرافيکي و دکمه‌ها، کليه محتويات وب‌سايت، اطلاعات، طراحي، متون، گرافيک، و موارد مشابه بخشي از مالکيت انحصاري کارن استور بوده و بدون کسب اجازه کتبي، کپي‌برداري از آن‌ها ممنوع است.

محصولات غير مجاز يا غير قابل خريد

بر اساس ساختار وب سايت کارن استور محصولات غيرمجاز و يا غير قابل ارسال به کشور نمايش داده نمي شود، ولي در صورتي که اشتباها محصول غير مجاز نمايش داده شده باشد و خريد انجام شود، کارن استور حق دارد سفارش را لغو نموده و نسبت به بازگرداندن مبلغ پرداخت شده به حساب مشتري طي دو روز کاري مشترک اقدام نمايد.

توقف، بازرسي و يا توقيف محموله

کارن استور تمام تلاش خود را جهت حمل سريع و ترخيص آسان محموله هاي مشتريان به کار مي بندد، اما در صورت توقف، بازرسي و يا توقيف محموله در گمرک جمهوري اسلامي ايران و بازرسي در طول مسير حمل، مسئوليتي در قبال تاخير و يا عدم تحويل کالا نخواهد داشت، در صورت توقيف کالا توسط گمرکات و يا ساير واحد هاي بازرسي ذيصلاح، بايستي هزينه هاي ذيربط شامل هزينه هاي ترخيص، انبارداري، حمل و… توسط خريدار به طور کامل پرداخت گردد.

باز کردن بسته بندي در صورت لزوم

با توجه به اين که کليه سفارشات به صورت رسمي از طريق گمرک جمهوري اسلامي ايران وارد کشور مي شوند، ممکن است برخي محصولات جهت بررسي توسط گمرک باز و از حالت پلمپ خارج شوند، لذا امکان باز شدن تمام بسته بندي ها وجود داشته و کارن استور حق باز کردن بسته بندي تمام کالا ها را براي خود محفوظ مي­ دارد.

شرط عدم مسئوليت

سايت و هيچ يک از ارگان‏‌هاي اصلي يا فرعي آن به هيچ وجه مسئول خسارات اتفاقي، غيرقابل ‌پيش‌بيني، تبعي و عدم‌ النفع در قبال کاربران نيست، مسئوليت کارن استور و کارکنان آن محدود به خسارات مستقيم و بلاواسطه‌ايي است که با اثبات تقصير سايت به کاربران يا اشخاص ثالث وارد شده است. در صورتي كه ثابت شود ورود خسارت در نتيجه? اهمال، تقصير و يا نقض تعهدات قانوني يا قراردادي كاربر و يا از ناحيه? فروشنده بوده است سايت متکلف به پرداخت هيچ خسارتي نخواهد بود و همچنين در صورتي كه احراز گردد وقوع حالت فورس ماژور يا قوه? قهريه باعث ايجاد خسارت گرديده است، سايت از مسئوليت بري خواهد بود.

خسارات احتمالي

سايت هيچ‌گونه مسئوليتي در خصوص زيان‌ها و خسارت‌هاي احتمالي ناشي از عملکرد گروه و پرسنل به اعضاي آن نداشته و حداکثر خسارت‌هاي قابل پرداخت معادل کارمزد خدمات ارائه شده به شخص مدعي خواهد بود.

کسورات

کارن استور در قبال صحت اظهارات كاربران در خصوص کسوراتي از قبيل ماليات، عوارض و ديگر مطالبات قانوني که به مبالغ دريافتي يا پرداختي تعلق مي‏‌گيرد مسئوليتي ندارد و مسئول پرداخت اين کسورات نخواهد بود.

عدم تضمين

سايت خدمات خود را تنها طبق شروطي که در اين توافق‌نامه بيان شده ارائه مي‌نمايد و هيچ تضمين و شرط اضافي ديگر را نپذيرفته و تضمين مي‌کند که خريدار يا فروشنده به همه? شروط معامله پايبند باشند.

انتشار مطالب

با پذيرش اين توافق‌نامه کاربران قبول مي‌کنند سايت هيچ‌گونه مسئوليتي در خصوص ادعاها و مطالب گمراه کننده، نادرست، مضر و موهن مندرج در سايت ندارد. بديهي است به محض اطلاع و رؤيت هر‌گونه اطلاعات غير اخلاقي، غيرشرعي و ناهنجار اطلاعات مذکور از سايت حذف خواهد شد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]