دانستنی ها در مورد فرش

الیاف Everfresh آکسا راهکاری برای فرش مکان هایی با سطح بالایی از بهداشت اجتماعی

الیاف Everfresh ضد میکروب در فرش ماشینی

در تمام طول روز با داشتن خواص ضد میکروبی قوی Everfresh احساس طراوت کنید!

Everfresh  همچنین دارای اثر ضد حساسیتی بسیار قوی بر روی نوع میکرو ارگانیسم هایی است که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر تشکیل باکتری، اثر ضد میکروبی، که از تشکیل کپک و قارچ جلوگیری می کند، سطح محافظت بسیار بالاتری را در مقایسه با مفهوم ضد باکتری ارائه می دهد.

Everfresh  همچنین در برابر کنه های خانه، که برای چشم نامرئی هستند و یکی از عوامل اصلی بسیاری از حساسیت ها هستند، تأثیر دارد. عملکرد موفق مواد ضد میکروبی این محصولات ضد میکروبی ویژه را برای افرادی که به سلامتی و بهداشت خود اهمیت می دهند ایده آل می کند.

ماده فعال که Everfresh را ضد میکروبی می کند؛ پیریتیون روی (Zinc pyrithione) هست که با بلوک پمپ پروتونی دیواره سلولی، قارچها را از بین می برد.

این محصول پس از چهار سال تحقیق و توسعه به بازار عرضه شده و برای طیف وسیعی از محصولات از جمله ماسک، پوشاک، جوراب، منسوجات خانگی، پتو، ملحفه و فرش مناسب است. همچنین، این محصول می‌تواند برای استفاده در مناطق شلوغ مانند هتل‌ها، مساجد و خوابگاه‌ها که سطح بالایی از بهداشت اجتماعی نیاز است و به ویژه در فرش‌ها، مفید باشد، زیرا از تشکیل باکتری‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

بر خلاف مواد معدنی مشابه که برای یک منظور استفاده می شود، روی دومین ماده معدنی ضروری برای سلامت بدن است. روی که در مکانیسم های دفاعی اولیه بدن استفاده می شود، یکی از موثرترین مواد معدنی در مبارزه با باکتری ها، میکروب ها و قارچ ها است.

با Everfresh دیگر خبری از بوی بد نیست!

با جلوگیری از بروز محیط های مساعد برای رشد باکتری، Everfresh  دنیایی بدون بو را ارائه می دهد که در آن مصرف کنندگان همیشه احساس طراوت و راحتی خواهند کرد! به این ترتیب، می توان محصولات را برای مدت طولانی تری بدون شستشو استفاده کرد. با توجه به کاهش نیاز به شستشو، طول عمر محصول بسیار بیشتر است و لباس های مورد علاقه شما سالها در کنار شما می ماند. به لطف Everfresh ، می توانید از وقت اضافی استفاده کرده و از آن لذت ببرید بجای اینکه آن زمان را برای لباسشویی صرف کنید.

یک لمس سالم و راحت برای زندگی شما؛ همیشه تازه …

ماده فعال که به Everfresh اثر ضد باکتریایی قوی می دهد در فیبر موجود است. پس از آن از طریق هیچ فرآیند شیمیایی اضافه نمی شود. محصولاتی که چنین ویژگی هایی را در فرایند نهایی به دست می آورند، فلزات بسیار سنگین را آزاد می کنند. به لطف این ویژگی، با آزمایشات ثابت شده است که Everfresh  به پوست شما آسیبی نمی رساند و فلزات سنگین را در حین و بعد از استفاده آزاد نمی کند.

محصولات حاوی Everfresh هستند، هرگز ساختار ضد باکتریایی قوی خود را از دست نمی دهند و با مقاومت شستشو پایدار، مانند روز اول باقی می ماند.

با استفاده از کاهنده بو Everfresh ، شما باید آن را کمتر بشویید و به شما در حفاظت از منابع محیطی کمک می کند! علاوه بر این، با پوشیدن لباس های خود با شستشوی غیر ضروری، نیاز به یک محصول جدید کاهش می یابد! همیشه تازه ، استفاده از آن را به حداقل می رساند

منابع طبیعی و چرخه عمر محصول را افزایش می دهد! به ما کمک می کند تا فرداهای بهتری را برای نسل های آینده بگذاریم!

آزمایش های ضد میکروبی انجام شده ثابت کرده است که Everfresh خواص ضد میکروبی قوی خود را حتی در ترکیب با پنبه، پشم، ویسکوز و سایر الیاف مصنوعی حفظ کرده است.

الیاف ضد میکروب جدید آکسا در فرش ماشینی

الیاف ضد میکروب در فرش ماشینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *